گلاب گیری کاشان و نیاسر 13 اردیبهشت

13 اردیبهشت

شناسه تور: 21407
کلاس تور: اقتصادی
مدت سفر:
1 روز و 0 شب
مبدا:
تهران
مقصد:
کاشان
نوع اقامت:
هتل
حمل و نقل
اتوبوس 40 نفره توریستی
اندازه گروه:
40
درجه سختی:
2
مشاوره خرید خدمات تور وحشت
تایید

زمان بندی

تاریخ رفت
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ساعت رفت
صبح
تهران
تاریخ رفت
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ساعت رفت
صبح - تهران
روز اول
بازدید از نیاسر و آبشار نیاسر و قدم زدن در بافت زیبای روستایی نیاسر ( پیمایش اختیاری از پارک نیاسر به سمت پایین تا آبشار نیاسر ) بازدید از شیوه گلابگیری از گلهای تازه چیده شده و خرید گلاب تازه دو آتشه بازدید از باغ فین و خانه های تاریخی کاشان
تاریخ برگشت
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ساعت برگشت
صبح
کاشان
تاریخ برگشت
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
ساعت برگشت
صبح - کاشان

خدمات تور

پذیرایی میان وعده
صبحانه سلف
اتوبوس توریستی
بیمه مسافرتی
لیدر
هزینه ورودیه گشتها
وعده های غذایی به عهده مسافر می باشد

اقامتگاه

هتل لاوان 2

توضیحات و شرایط سفر

کاشان یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ایران است که در استان اصفهان واقع شده است. این شهر با داشتن آثار تاریخی و فرهنگی غنی، همواره گردشگرانی را به خود جلب کرده است. یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در کاشان، نقشهای باارزش تاریخی و زیبای معماری این شهر است. 

نیاسر یکی از مناطق دیدنی و طبیعت زیبای کاشان است که در فاصله‌ای نزدیک به ۴۰ کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است. این منطقه دارای آب و هوای معتدل و زمستان‌های سرد و تابستان‌های خنک است. یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم در نیاسر، آبشار نیاسر است که با زیبایی و شکوه خود، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

آبشار نیاسر با داشتن ارتفاع بالا و صدای آب که از ارتفاع به پایین می‌چکد، یک تجربه فوق‌العاده برای گردشگران است. باغ فین نیز یک منطقه دیدنی زیبا در نزدیکی آبشار نیاسر است که دارای باغ‌های سنتی و درختان پرورش داده شده است. گردش در این باغ‌ها و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت، تجربه‌ای فوق‌العاده برای هر گردشگر است.

با دیدن مناظر زیبا و تاریخی کاشان، بازدید از نقشهای باارزش تاریخی و معماری شهر، و سپس سفر به نقاط دیدنی مانند نیاسر و آبشار نیاسر باغ فین، شما مطمئناً یک تجربه فوق‌العاده را تجربه خواهید کرد.

 لوازم مورد نیاز:
کوله یک روزه
زیرانداز
آب
فلاسک آب جوش
تنقلات
کفش مناسب پیمایش
کرم ضدآفتاب
دارو های مصرفی(در صورتی که دارو مصرف می کنید)

نکته: از همراه داشتن و مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی جدا خودداری فرمایید و در صورت مشاهده از ادامه همراهی با مسافران مربوطه معذوریم و هیچ گونه مسولیتی را نمی پذیریم.

تکمیل شد
مسافر
1
هر نفر:
تومان
جمع کل:
تومان
رزرو تور
تکمیل شد
هر نفر:
1,400,000 تومان
1 مسافر
جمع کل:
تومان
رزرو تور
واتس آپ